vineri, 8 august 2014

Dieta Dukan

Cu vreo doua saptamani in urma am decis sa dau jos vreo 5-6 kg asa ca am inceput sa studiez diverse diete. Am optat pentru dieta Dukan pentru ca desfasor o activitate foarte stresanta si cum nu fumez, nu consum alcool si nu beau mai mult de o cafea pe zi, imi vine foarte greu sa-mi controlez cantitatea de mancare. Mancarea pare a fi rasplata mea pentru orele si zilele de stres maxim iar faptul ca nu m-am ingrasat pana acum se datoreaza unor factori necunoscuti mie dar care mi-au fost favorabili. Odata cu trecerea anilor, pastrarea unei greutati normale nu a mai fost atat de simpla insa asa ca iata-ma cu vreo 5 kg peste greutatea normala.  Nu-i mult dar stiu ca daca nu iau masuri, situatia poate degenera asa ca am trecut ...la treaba :D si spre marea mea satisfactie totul functioneaza perfect planului.
Am inceput dieta cu 3 zile de proteine pure (atat fiind perioada de atac pentru a slabi 5-6 kg, cat vreau eu).
De vreo 10 zile sunt in etapa a 2-a, denumita de dr. Dukan, Croaziera.
In aceasta etapa care ar trebui sa dureze vreo 40-50 de zile ar urma sa slabesc 5-6 kg.
Pana acum am slabit 2,5 kg deci sunt supermultumita.
Am mancat 5 mese pe zi, prima la ora 8-9 si ultima la ora 20 (aproximativ).
In Croaziera am optat sa alternez o zi proteine pure cu o zi proteine si legume.
Nu am trisat, nu sunt genul de persoana care sa-si fure singura caciula, dar am facut o mica greseala in sensul ca am consumat branza Exquisa cu 0,2% grasime fara sa observ ca printre ingrediente figureaza si zaharul. De vreo 2 zile am observat asa ca am renuntat la acest produs.
Imi place dieta asta si mi se potriveste asa ca o tin cu mare placere, mai ales ca am ocazia sa-mi exersez si abilitatea de a gasi solutii pentru a-mi prepara mancaruri gustoase fara sa folosesc alte produse decat cele permise in dieta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu