duminică, 10 august 2014

Prajitura cu frisca Dukan-contine 2 tolerate


Blatul l-am facut din 3 albusuri batute spuma, in care am pus 1 lingura si jumatate de tarate, esenta si indulcitor, dupa gust.
L-am copt intr-o tava patrata pe hartie de copt.
Prima crema am facut-o din frisca falsa (cu o zi inainte am fiert 1/2 litru lapte 0,1% grasime, cu 1 lingurita de amidon si l-am lasat in frigider pana a doua zi cand am mixat compozitia vreo 3-4 minute si a iesit frisca), 1 lingura de cacao, 2 linguri branza Quarc, esenta si indulcitor dupa gust si 1/2 plic mic de gelatina dizolvata in lapte cald.
Dupa ce am pus prima crema am lasat la frigider prajitura vreo 1/2 ora si am adaugat a doua crema, facuta la fel cu prima dar fara cacao si cu 4 linguri branza Quarc.
Am presarat cacao peste compozitia alba.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu