duminică, 10 august 2014

Cascaval Dukan-Zilele PP sau, cu legume, in zilele PL



Nu mi-a iesit chiar foarte bine dar asta este, l-am mancat si asa.
Am folosit 400 ml lapte 0,1% pe care l-am pus la fiert si apoi, cand a inceput sa fiarba am pus 400 gr. branza de vaci 0,1% si am mestecat continuu, pana s-a separat zerul (nu a durat mult, doar vreun minut-doua).
Am pus branzica rezultata intr-o sita in care am pus un tifon si am stors zerul.
Intr-un vas separat am amestecat un ou cu 1/2 lingurita bicarbonat si sare.
Branzica fara zer am mixat-o aproximativ un minut si jumatate, dupa care am pus-o intr-un vas teflonat si am amestecat-o cu oul.
Am pus tigaia pe foc si am mestecat permanenent pana cand branza s-a topit iar compozitia a devenit lucioasa. Aici am gresit pentru ca am mai lasat-o putin vasul pe foc crezand ca este mai bine. Nu a fost. Data viitoare voi lua mai repede tigaia de pe foc.
Forma i-am dat-o in mana, dupa ce s-a racit putin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu