vineri, 8 august 2014

Dăruind vei dobândi...


Dăruind vei dobândi, spune părintele Nicolae Steinhardt, cu just temei, zic (şi) eu.
De când mă ştiu, ca o veritabilă reprezentantă a zodiei mele :D (zodia Peştilor), mereu am sărit să duc poverile altora, să semen şi să ar grădinile altora...
Când oboseam sau nu mai puteam, singura întrebare pe care o auzeam de la cei cărora le duceam poverile, era: şi cu mine (adică cu cel care "trebuia" ajutat ) ce se va întâmpla?
In ceea ce mă priveşte, oricine mă cunoştea, afirma, ori de câte ori avea ocazia, că am o putere incredibilă. că pot orice, că nu obosesc niciodata etc.
Şi totuşi, într-o bună zi totul s-a  terminat...pentru mine.
Aşa părea.
In acele momente, când am avut nevoie să-mi poarte şi mie povara cineva, eram sigură că nu se va găsi nimeni să mă ajute, pentru că mă înconjurasem în timp de prea mulţi oameni care aştetau de la mine doar să-i ajut şi care nu aveau nimic de dat.
Si totuşi...nu a fost deloc aşa.
Tot ceea ce am făcut în timp pentru alţii s-a întors sporit la mine pe căi necunoscute, nebănuite.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu