miercuri, 6 martie 2013

Sa castigi fara lupta

Am avut o perioada in care lucrurile pareau sa mearga tot mai prost in viata mea.
Simteam ca nu mai rezist.
Aveam dureri fizice foarte mari, un partener dificil, un loc de munca solicitant si  multe examene de dat.
Intr-o noapte am visat ca o Entitate ma ataca si eu ma luptam cu ea.
De fiecare data cand credeam ca am invins-o, de fapt devenea si mai puternica.
La un moment dat mi-am spus ca nu are rost sa mai lupt pentru ca oricum nu am sanse sa o inving si m-am uitat calma la acea Entitate, stiind ca nu mai am nimic de pierdut.
Spre surprinderea mea,  desi aparent m-a "omorat" in realitate am devenit imuna la loviturile ei, care treceau prin mine fara sa-mi faca niciun rau.

De atunci incerc sa ma relaxez si sa privesc cu seninatate, orice situatie in care ma simt incoltita din toate directiile.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu